mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Nu kastar jag in

Kategori: Allmänt

Handduken för idag! E helt slut, även fast jag sover bra är jag trött?!? Har sökt säkert 20 lägenheter denna helgen.. Andrahand såklart, något annat kan jag nog glömma, söker förstahand med såklart, men de dröjer nog innan jag kan få en egen lägenhet! Även om det är skitjobbigt och att jag absolut inte vill, så måste jag acceptera att så är fallet, och det finns inget jag kan göra åt det! Jag, mamma och pappa har även kollat igenom huset efter möbler som jag kanske kan ta sen, dom ska ju flytta och jag har ju ingenting.. Men det löser sig nog.. Dom har ju massor.. Bor ju hos Lollo så länge jag kan tills vi inte orkar med varann.. Vill inte riskera vänskapen också!!!
Godnatt.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: