mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Ons och skola igen!

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er! Härligt att vakna till mammas röst, när hon ringer och berättar att dom är hemma från Thailand.. Har saknat dom jätte mkt.. Hon tyckte att jag skulle komma hem och bo hos dom ett tag, men de e så svårt när jag jobbar! Men det skulle vara väldigt skönt att fly från allt detta hem till mamma!
Igår på skolan hade vi trend tema.. Det blev frisyrer i alla dess olika former.. Vi övade på rosett, trendsvinrygg med mohikan lugg, stor hängande knut, men även olika tekniker med plattången och värmespolar.. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, men vi ska se om jag kanske kan sno lite bilder från min elev..
På dagens schema står det frisyrer genom tiderna! Det blir skoj! Uppdaterar med flera bilder ikväll!!

Kommentarer

  • liza säger:

    Men hur mår du gumman? Tänker på dig. Kramar

    2012-04-18 | 18:18:03

Kommentera inlägget här: