mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

söndagshäng

Kategori: Allmänt

Äntligen är söndagskvällen här!
Alla brukar ha ångest på söndagar,,, åhh helgen e över, guu vad jobbigt med ny vecka,, bla bla bla..
Jag jobbar varje dag så för mig e det ingen skillnad.. Jag älskar söndagar!!
Helgens jobb resulterade i fantastiska glitter naglar på Anne.. Superfina!!
I Lördagskväll hade jag lite vänner över, vi kollade melodifestivalen och drack vin. Dock mådde jag fortfarande inte så bra, så jag var inte på mitt bästa partyhumör. Det fick dom andra stå för! Gillade Dannys låt jätte mkt, känns som den kommer få en plats i spotifylistan..
Nu ska jag äta stuvade makaroner och falukorv - Hallå eller!! Hur längesen som helst som jag åt det..
Ha en toppen härlig söndag
XOXO

Kommentarer

  • Anne säger:

    Jag är supernöjd med mina "disco-naglar"!

    2012-02-28 | 23:44:21

Kommentera inlägget här: