mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Vinden har vänt

Kategori: Allmänt

Gu vad skönt det är att vara här, är så glad att jag valde att följa med, hade varit tråkigt att bara sitta hemma när man ändå var ledig, hade säkert blivit att jag åkt in och jobbat lite emallanåt. Istället sitter man här i en solstol mitt på stranden och göttar mig, kan det bli bättre!?
 
Ja det kan det! Vinden har dessutom vänt om man ser till min tur i spel!! Idag har vi både spelat kubb och det som jag hatar så otroligt mycket - MINIGOLF!!!
På golfen gick det över förväntan bra - man var nästan arg innan man börjat spela bara för att jag tycker det är så tråkigt, men herregud vad jag var bra - pappa var självklart bäst men jag kom TVÅA!!! SSCCCHHHHIIIHOOOO!!!
Sedan när vi nyss spelade kubb, så körde vi tjejerna mot killarna och vi vann båda gångerna..
Herregud har aldrig varit så bra innan - vinden har verkligen vänt ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: