mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Tack!!

Kategori: Allmänt

Ville bara tacka alla läsare, vänner och familj för alla fina sms, samtal, mejl och kommentarer här på bloggen! Vet inte vad jag skulle göra utan er! Jag tar mig sakta men säkert steg framåt och snart är jag gamla vanliga Malin igen! Insett att det inte finns mer jag kan göra åt situationen, utan bara blicka framåt!

Har fått förfrågningar om tips på brudfrisyer! Lovar att jag inom kort kommer lägga upp massa bilder på senaste trenderna. Många undrar även varför jag inte publicerar kommentarerna?! Vill helt enkelt inte att alla ska ta del av dom! Ser det lite som mina alldeles egna kärleksbrev ;)
Nu ska jag försöka sova, imorgon är det möte i Borås. Planer inför framtiden står på schemat!!! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: