mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

fredag och löning

Kategori: Allmänt

Åh denna dagen har jag längtat efter - idag ska jag nämligen klippa mig och färga håret hos min duktiga kollega Camilla. Det ska bli så himla skönt att få det igenom färgat på riktigt. Har alltid gjort det själv men det håller ju aldrig. man får ju hålla på att färga hela tiden annars ser det bara uttvättat ut.. så idag ska jag äntlige få det fixat.
Visst gillar ni Hannahs förändring?! Blev ju ascollt i den nya färgen.
Hon passade verkligen grymt bra i den färgen - lite rockabilly blev hon allt.
Senare ikväll ska jag och Henke bara ta det lugnt, laga go mat dricka lite vin och bara mysa. Jobbar 9-18.30 imorgon så de e så skönt om man är utvilad.
Vad ska ni hitta på?!
XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: