mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Goomorron!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina underbara!
Idag är jag ledig och jag älskar när man vaknar med solen i ögonen! Ett tecken på att våren snart är här. Igår var Jag på salongen hela dagen. Dagen började med att larmet på salongen inte ville slå av, fick PANIK och visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Ringde snabbt till de som har hand om det så att inga väktare skulle komma inrusande.. puhhh. Sen kom Camilla och skulle fixa sitt hår, stackarn hade jobbat hela natten på operation så hon nästan somnade i stolen.. hahaha men skönt att hon fick sitt hår fixat, så kunde hon gå hem och sova gott sen.
Sen stod Charlotte och Hannah på tur för naglar. Charlotte gjorde bara ett litet återbesök på sina franska naglar, men Hannah skojjade till de och valde zebra reverse ;)
Vad tycker ni??


Kommentarer

  • sara säger:

    Åh vad fint! Du är sååå duktig malin. Är stolt över dig:)

    2012-03-06 | 15:21:05
    Bloggadress: http://misspinklady.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Fina, häftigt

    2012-03-06 | 21:31:02

Kommentera inlägget här: