mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

onsdag

Kategori: Allmänt

Herregud vad det blåser ute idag.. De e ju nästan storm!!!
Idag ska jag jobba på Cubus hela dagen. Jobbar till nio ikväll så det blir inte mycket efter det.
Saknar min katt jätte mycket, fick ju reda på för ett tag sen att jag är allergisk mot katter. Åhh det gjorde ont när jag fick lämna bort henne. Vet att hon har det jättebra där hon är idag, men saknar verkligen att ha ett sällskapsdjur. Har alltid velat ha en hund, och har börjat titta lite på raser man kan ha när man är allergisk. En hundras är Pomeranian, som jag bara älskar!! Det är en stor hund i ett litet format, och hur söt som helst!
Vill inte ha en för stor hund eftersom vi bara bor i en liten lägenhet.
Det finns varken tid eller pengar till detta just nu.
Men man måste få drömma lite eller hur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: