mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Var är det fina vädret???

Kategori: Allmänt

Men iofs gör det inte så mkt eftersom jag ska jobba hela dagen verkligen.. Inga fönster finns det heller så man kan titta ut! Är väl kanske bra det med, annars kanske man bara vill ut i solen när man ser det hela tiden?! Ikväll ska jag och syrran mysa.. Henke ska ut med vännerna så då är vi själva.. Gött e de! Imorgon ska jag, Henke och kanske syrran på en utförsäljning av kläder! Jätte kul! En jobbar kompis till mig på salongen, hennes kille säljer kläder.. Det är massa olika märken som tex säljs på fiorucci:) ska bli väldigt spännande å se vad dom har att erbjuda:) men får hålla lite i pengarna eftersom jag och Henke ska till Dublin på fredag😃
Ha en toppen skön helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: