mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Usch

Kategori: Allmänt

Fy idag e ingen bra dag, trots att solen skiner så vill jag inte ens gå ut...
var tvungen att flytta lite kunder idag, gick liksom inte riktigt kände jag.
Även om det kanske hade hjälp så kan jag inte at emot kunder när jag ser ut så här. Då fick det bli en liten spontan ledig dag. Har en del saker som jag måste ta tag i, men orkar inte.
Vill inte riktigt acceptera och gå vidare, hur lång tid ska det ta? Och jag ska väl vara glad för att jag fått en lägenhet?, men egentligen vill jag inte ens ha den.. kanske ska följa Camillas råd och flytta till Borås.. Då skulle jag få mera jobb på skolan också? Kan jag pendla till Borås, så kan jag ju lika gärna pendla till Göteborg??
Åh jag vet inte, känner mig helt lost just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: