mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Älskar Julen

Kategori:

Snart är det jul och jag älskar det verkligen! Verkar bara vara jag i min familj som verkligen gör det- alltså riktigt mycket! Saknar det när man var liten så samlades alltid hela släkten och firade tillsammans med alla barn! Men idag firar alla på varsitt håll!! Förstår att det blir så, men tycker det är tråkigt!!

Men jag är uppfostrad med att "det blir vad man gör det till" så eftersom man inte längre får julkalendrar så får man köpa det till sig själv!! Jag hat hittat två som jag verkligen vill ha! Får se om jag köper båda, eller om jag nöjer mig med en?! Vilken hade ni köpt?!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag älskar också julen det vet du väl. Bara lite svårt att få ihop alla nu för tiden. Köp den med störst chans för en tryggad framtid kram mamma

    2012-11-13 | 18:31:29

Kommentera inlägget här: