mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Herregud

Kategori:

Jag är helt dyblöt!! Bara promenaden från skolan till centralen gjorde mig helt genomvåt i regnet!! Usch så nu sitter man på bussen och är helt blöt!

Lektionen gick sjukt snabbt idag! 4 timmar bara flög iväg.. Hade iallafall väldigt roligt!! Efter lektionen åkte jag, Camilla och Linda och tittade på en ny lokal till skolan! En mkt större och bättre! Camilla blev storm förtjust och ville verkligen ha den, så nu hoppas vi verkligen att hon får den oxå - håller tummarna!!
Ikväll måste jag jobba med att få färdigt allt material tills på sön! Känns som jag har allt fast jag måste bara knyta ihop säcken och förbereda mig.. Känns tråkigt att jag inte kan åka i helgen men jag måste verkligen fixa detta!! Sometimes life sucks!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: