mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Mot gööötlaborg

Kategori:

Åh vilken mysig helg jag haft. Måste verkligen se till att åka hem oftare! Dessutom sover jag så himla bra i sängen i Jönköping... Sover skit dåligt "hemma"!
I lördags när jag kom så stog mamma där och tog emot mig, så åkte vi in en sväng till stan och köpte lite kläder till henne! Hon skulle ju ut och bugga på kvällen så hon ville ha något nytt! Blev ett par svin snygga skinnbrallor med silvriga dragkedjor!! Satt grymt fint på henne!
Sedan åkte vi hem och mös och gjorde oss iordning för att åka till förfesten! Jag följde med dit, för tjejen som hade förfesten är en gammal klasskamrat till mig!! Haha!! Blev några öl innan jag lämnade av dom på dansbanan!
Åh hade jag kunnat bugga hade jag väldigt gärna velat följa med! Så glädje, gemenskap och go musik! Hon hade iallafall haft en toppen kväll och fått dansa väldigt mycket!! Kul

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack för hjälpen med stylingen den gjorde succé

    2012-11-19 | 20:10:16

Kommentera inlägget här: