mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Tisdag

Kategori:

Sitter på bussen just nu på väg till skolan! Idag är det bara jag och Linda där! Brukar nästan alltid vara fullt hus, men inte idag! Brudfrisyrer står på schemat och vi ska se vad Linda hittar på för fint!!

Blev varken träning eller häng med syrran igår! Är så himla förkyld! IGEN!! Jag blir galen. kanske e lika bra att jag svänger förbi sjukhuset någon dag så dom får kolla vad det är för fel på mig! Är ju sjuk typ jämt!!

Det blev istället mys och middag hos Lollo! Tacogratäng ala ViktVäktarna!! Jätte gott, blev att jag stannade natten också! Var inte alls sugen att gå hem till min kalla tomma lägenhet! Sov som en kung brevid Lollo! Mysigt värre!! Ha en fin dag!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det var bra sova ensam är ingen höjdare kramar från mamma

    2012-11-13 | 18:34:47

Kommentera inlägget här: