mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Dröm huset

Kategori:

Idag följde jag med mamma och kollade på ett radhus hon hittat! Det ligger i sund som är ca 2 mil utanför Huskvarna.. Huset var på 155kvm och låg precis vid vattnet, med egen båtplats och badbrygga.. Från huset gick det en liten grusväg ner till vattnet..
Det fanns två olika bryggor man kunde bada ifrån.. En grund och en lite djupare! Vid vattnet fanns även två små hus som tillhörde alla.. Ett bastuhus med öppenspis, dusch och toa.. Och en liten festlokal med vinkällare där man kan ha kräftskivor och liknande.. Jag tycker det var hur fint som helst! Hade jag kunnat hade jag flyttat dit med dom!! En gång i framtiden ska jag också bo i hus, gör mig ingenting att det ligger lite utanför..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: