mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Helt slut

Kategori:

Oj har inte inboxat på flera dagar känns det som, har jobbat dubbelt och länge två dagar i rad nu, plus att jag känner mig ganska kass! Ont i hals och öron! Suck.. Var lite bättre i morse iallafall.. Fy vilket skitväder det är!! Ikväll blir det middag och filmmys med H. Känns helt oki att ligga och slöa i soffan när det är skitväder och man mår lite halvkasst!!

På lördag är det kräftskiva på brännö med massa goa människor.. Hoppas verkligen jag mår bättre då! Jag tänker gå iallafall.. Bara så ni vet 😉

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det kan jag förstå att du inte vill missa men var rädd om dig så du snart blir frisk igen. Klä dig varmt kram mamma.

    2012-09-21 | 08:50:05
  • Mamma säger:

    Det kan jag förstå att du inte vill missa men var rädd om dig så du snart blir frisk igen. Klä dig varmt kram mamma.

    2012-09-21 | 08:50:24
  • sara säger:

    Dans på Brännö brygga.....

    En fråga Malin: Kan man köpa följande tjänst av dig/salongen? Vill ha tvättning av håret med en extra lång hårbottenmassage, hårföning med rundborste och avslutningsvis lite styling med plattång,produkter osv.
    Om ni inte har det, kan du skrädda sy en sådan behandling åt mig och vad skulle det kosta? :)

    Kram

    2012-09-21 | 14:43:11
    Bloggadress: http://misspinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här: