mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

SÖNDAGSMYS

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här och myser i min omstylade lägenhet. Mamma och pappa hjälpte mig att möblera om den lite ihopp om att det kanske skulle kännas mer som hemma.. 
Det blev jättebra, var och köpte lite nytt på stan idag också.. Det är ju bara att gilla läget, att man ska bo här nu, i väntan på en egen lägenhet, Då är det ju lika bra att göra det bästa av situationen.
Nå?! Vad tycks?

HAHAHAHA... vad kul att det ser ut som jag kollar på värsta skräckfilmen på tv:n..
Scary movie... hjälp!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna Grennborg säger:

    Mycket bättre! Jättefint!!!

    2012-09-16 | 20:50:18
  • Mamma säger:

    Mysigt blev bättre tycker jag älskar att möblera om kram mamma.

    2012-09-16 | 21:10:03

Kommentera inlägget här: