mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Annandag påsk

Kategori:

Usch, idag är en tung dag.. Känns som jag går runt med en väska på ryggen som väger 100kg!
Ville verkligen inte gå upp idag, även om jag visste att det var sista dagen kag skulle behöva göra det förbannade städet! Vägen in till stan på vagnen var helt underbar, lyssnade på musik och njöt av solens strålar! Trodde det var ett skämt när vi redan var framme och jag skulle gå av, ut i den kalla verkligheten!

Vissa dagar är förjävliga, ful i håret, knappt inga extensions kvar, påsar under ögonen och blek så jag nästan ser sjuk ut! Ikväll får jag reda på hur länge jag kan bo kvar i lägenheten med! Hejja!

"It's ok not to be ok, sometimes it's hard to follow your heart, tears don't mean your losing, just be true to who you are"
Jessie J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: