mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Fredag

Kategori:

Kunde inte vara en mer passande helg att åka hem! Känner mig fortfarande helt trött, matt i kroppen och lite snurrig! Nu har jag iallafall beställt måltidsersättning som ska hjälpa mig dessa dagar då jag reser så mycket! Hinner inte äta ibland! En bra dryck som jag kan kombinera med min träning! Nu när jag kommer fram till stationen står mamma och väntar på mig, så ska vi åka och köpa mat.. Sen är det fredagsmys för hela slanten! Saknar min syster och mina små knottar! Nästa vecka är tjock med jobb men veckan efter kanske jag kan åka ut och kramas lite med dom! Dom ger en så mycket kärlek som ingen annan! Man blir varm i hela kroppen när man träffar dom! Älskade små liv!

Kommentarer

  • Johanna Grennborg säger:

    Åhhh... Saknar dig sååå mycket med!! Blev helt rörd och började nästan gråta... Hälsa mamma och pappa så hoppas jag vi hinner träffas nåt nästa vecka! Pöss

    2013-01-18 | 20:38:20
  • Mamma säger:

    Äkta kärlek man blir både glad och stolt som mamma älskar er med allihopa puss o kram mamma o mormor

    2013-01-19 | 11:27:37

Kommentera inlägget här: