mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Va hände?!

Kategori:

Igår i slutet av lektionen började jag känna mig jättekonstig, ont i benen och helt slut i hela kroppen! Kändes som en evighet till lektionen skulle ta slut! Fick ganska bråttom iväg till bussen mot Göteborg så jag hann inte få i mig någon lunch, tänkte att lite friskt luft gör nog susen, plus att jag hade massa frukt i väskan så jag skulle klara bussresan utan att hungra ihjäl!

Bussresan var hemsk, hade så ont i kroppen, kunde inte sitta.. Ville bara lägga mig ner.. Försökte sova lite, men det gick inte! Fick boka om mina eftermiddags kunder för jag orkade knappt lyfta armarna?! Var så nära att ta en taxi när jag äntligen var hemma i Göteborg för jag inte orkade gå.. Tur som kom bussen direkt så jag kunde bara hoppa på!

Var hemma ca 15.30 och stupade i sängen, och somna som en sten.. Vakna efter några timmar av att det gjorde så ont i kroppen, sängen är ju inte så jävla bra asså! Gick upp drack vatten, låste dörren och plockade upp posten som låg utspridd på hela hallgolvet! Tog täcket och la mig i soffan och somna igen!

Känner mig fortfarande helt matt och slut idag, fått flytta lite kunder så jag kanske bara måste åka in i eftermiddag!
Så himla konstigt?! Aldrig kännt mig så konstig innan! Semester - JA TACK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: