mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Bussresan från helvetet!

Kategori: Allmänt

Usch vilken hemsk bussresa jag varit med om idag.. Började må lite smått illa när det gått ca 10 min av min bussresa som ska ta 70 min, och det blev bara värre och värre!
Det var så varmt på bussen så det tom luktade varmt?! Hur det nu kan göra det, det kom sådana varma luft pustar så det kändes som jag skulle kräkas!
TITTA UT GENOM FÖNSTRET, INTE PÅ MOBILEN - skickar mamma till mig!
Efter ca 20 min bussresa och illamåendet hade övergått tills nästan döden hoppade det på en man och satte sig på sätet framför mig, tror han bodde i ett cigg paket för han stank rök nått så in i norden- DÅ KRÄKTES JAG!
Jajamen mitt på bussen, men det var bara å svälja, 2 ggr gjorde jag det! Trodde aldrig resan skulle ta slut! Väl framme på resecentrum fick jag gåspringa till skolan för att gå på toa och få ut allt, som kom från både höger och vänster! Precis när jag kom ut från toan kom mina elever! Det var bara att sätta på fejk smajlet och säga- GODMORGON!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jajamen stackars lilla Malin hann inte vara sjuk idag heller. Behövs lite semester få vara ledig och lyssna till sin kropp,

    2013-07-16 | 14:53:53

Kommentera inlägget här: