mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Ögonfransförlängning

Kategori: Allmänt

Igår var jag modell åt Johanna på Salong OSS! Hon har gått ögonfranskurs och ville öva på mig!! Jiiiippppiiee - klart hon ska det! Jag har gjort det en gång innan och då blev jag inte så nöjd! Såg verkligen fake ut!

Så denna gången tog jag inte lika tjocka, inte lika långa och inte lika böjda!
Resultatet blev jätte naturligt och fint! Henke såg inte ens något?! , och det tar jag som något positivt, att det ser så naturligt ut! Vad tycker ni?!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Näe det såg inte jag och du sa ingenting. Det måste ha sett väldigt naturlig ut. Tack för i helgen förresten det var jättetrevligt och hälsa Henke så gott för all dn goda maten. Hos er blir man bortskämd. Kram mamma

    2013-06-30 | 20:27:19

Kommentera inlägget här: