mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Podcast

Kategori:

Carro rekommenderade mig om att ladda ner en podcast som hon tyckte att jag skulle lyssna på! Är typ som ett radioprogram som man kan ladda ner!

Jag lyssnar just nu på 2 tjejer som pratar om relationer, har tagit mig igenom 4 program nu! Avsnitten har handlat om uppskattning, giftermål, otrohet och nu sista avsnittet jag lyssnade på var om ångest!

Känns som detta kommer vara min räddning genom detta, jag är inte ensam!
Jag brukar tänka tillbaka till när jag var som mest nere på botten förra gången, då jag satt på trappan i sommarstugan på Öland och tittade ut över havet! Klarade jag mig upp därifrån, så klarar jag detta med!

Kommentarer

  • sara säger:

    Malin du klarar allt, det vet både du, jag och alla andra. Men frågan är hur ont det kommer göra, hur lång tid det tar att ta sig över och vad resultatet sedan blir....Att man överlever, klarar det och tar sig igenom det onda är självklart!
    Tänkt positivt, du är stark!

    2013-05-02 | 12:57:15
    Bloggadress: http://misspinklady.blogg.se
  • Mamma säger:

    Inget ont utan att det har nått gott med sig, säger ett gammalt ordspråk. Du ska se bu vänder det och lyckan kommer tillbaka till dig. Kram mamma

    2013-05-03 | 05:47:23

Kommentera inlägget här: