mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Syskonmys

Kategori:

Det är så himla underbart att jag och min syster kommit varandra så nära! Vi har alltid varit nära, men aldrig riktigt umgåtts så! Sen den här vändningen i livet så förstår man verkligen hur viktigt det är att ta vara på varandra.
Vi har ju behövt varandra mer än någonsin nu - helt underbart!

Igår efter jobbet hämtade syrran upp mig och vi åkte och köpte tacos! ÄLSKAR tacos! Sedan drack vi vin och kollade på massa roliga klipp på youtube! Vi kollade även igenom klänningar som vi kan ha på oss, jag ska på bröllop och Johanna på stor fest, kanske ev slutar med att vi har samma klänning! Haha, om min passar henne då! Men det tror jag faktiskt! Senare på kvällen kom Henke och Patrik förbi och sa hej, dom hade varit på fest i Älvängen och var på väg hem! Mysigt!

Nu blir det frukost i solen på syrrans uteplats! Längtar tills jag får sitta på våran balkong i solen och dricka kaffe!! Snart....,

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag blir så glad när jag läser din blogg nu härligt kram mamma

    2013-05-05 | 13:11:07

Kommentera inlägget här: