mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Ja, vad säger man??

Kategori: Allmänt

Tappade bort min mobil idag.. Visste att jag haft den på salongen för jag hade pratat i den.. Vi leta och leta, provade och ringa men trodde den var på ljudlös eftersom vi inte hörde den?? Tänkte många gånger att nu har jag blivit knäpp.. Plötsligt slog det mig att jag just slängt fyra stora sopsäckar med skräp.. Sprang ner till soprummet och börja leta.. Jajamen där låg den!!!! Ja, herregud de e tur att huvudet sitter fast annars hade jag tappat det med!! Godnatt!!

Kommentarer

  • Lizzie säger:

    Hej Malin. Vill bara säga att jag förstår att du har det jobbigt just nu men som sagt att man rår ju aldrig över sina känslor. Jag hittade din blogg genom en vän. Jag vill också tacka dig för att jag fick min Henke. Mvh Lizzie

    2012-05-02 | 08:15:28

Kommentera inlägget här: