mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

The wow!

Kategori: Allmänt

Åh ikväll har jag sett en så himla bra film som jag känner igen mig så mycket själv i. Filmen heter "the wow" och handlar om ett nygift par som är med i en bilolycka där frun skadar hjärnan så pass att hon förlorar stor del av sitt minne, allt som har att göra med hennes man är borta!
Man får se hur mannen kämpar och gör allt för att frun ska komma ihåg honom och förhoppningsvis falla för honom igen! När han gång på gång försöker utan att få det minsta tillbaka ger han till slut upp! Hur ska man orka försöka lyckas med något som man egentligen vet är totalt omöjligt?!?
Är det dags för mig att ge upp? Ska jag orka? Är det någon ide?! Mår ju bara sämre varje gång jag ansträngt mig och försökt! Är kanske dags att gå vidare nu!

Dom sa en sak i filmen som jag tyckte var så fint! En riktigt tecken på att man verkligen älskar varann, och att alla kan göra misstag.

"I choose to forgive him, for ALL the good things he did right, not for the ONE thing he did wrong"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: