mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Fullspäckad fredag

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag.. Känns kanon skönt, dock jobbar jag hela helgen, men det känns gött ändå.
Nu ska jag strax ner till gamla salongen och visa den för en kvinna som är intresserad av att köpa den, sen kommer ett bud och hämtar min kassadisk som jag sålt. Åh det känns så bra att allt börjar gå mot sitt slut! Äntligen! Även om jag älskar min lilla salong så ska det bli skönt att bli av med den, en grej mindre att ta hand om.
Efter det ska jag till grossisten och hämta lite varor, innan det är dags för jobb på nya salongen.
Sen ikväll vankas det seans!! Åhh spännande. Dijana som håller i det är såå bra. Har haft henne besök en gång innan på gamla salongen. Det var kanon spännande och givande tycker alla borde testa på det!
kika in på hennes hemsida vettja ;)
www.sjalensoas.com
Imorgon är det jobb hela dagen sen på kvällen är det Melodifestivalsfinal!!! Åh vem hejjar ni på? jag tror ju personligen att Loreen kommer ta hem hela paketet. Hon är jättebra tycker jag.
Ha en toppen go fredag.
Tingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: