mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

ledig måndag

Kategori: Allmänt

Blev lite ändare planer idag!
Eftersom jag egentligen skulle åkt till borås och gjort båda mina slutprov idag. Men det blev lite ändrat så Camilla skulle vara i Jönköping hela veckan.. men men vad gör man, får ladda om baterierna och göra det nästa vecka istället. Så n helt pötsligt fick jag en ledig dag?! Vad ska jag hitta på då?!
I fredags så var det ju seans på salongen, det är så himla häftigt att vara med om.. Dijana som håller i de är så himla bra. Hon kan se saker och berätta saker som hon inte har någon aning om relaterar till en viss person i rummet. Det bev lite tårar och mkt skratt. Tycker verkligen alla ska prova på att gå på en seans innan man har ett utlåtande om det!
Gå gärna in på hennes hemsida och kika.
www.sjalensoas.com

Kommentarer

  • sara säger:

    Åh jag vill också gå på seans:) Kan du inte ha det igen, för då vill jag vara med...!!



    Du ska se mina naglar nu Malin du kommer dö på torsdag. De är så långa, så utväxta o så jävla fula så kommer inte tro dina ögon...;)

    2012-03-13 | 14:26:50
    Bloggadress: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: