mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Mysig Dag

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen varit en jättemysig dag, inte gjort ett skit egentligen! Städat hela lägeheten har jag iallafall gjort så nu är det så rent och fint hemma. Var på gamla salongen en sväng och kollade till den, kom förbi en kille som var intresserad av mitt gamla nagelbord. Ett jättefint nagelbord som min pappa har gjort till mig med inbyggt utsug och hela kittet.
Dock är det ganska ömtåligt och ihop limmat, så man kan inte skruva isär det. Men det hindrade inte killen som skulle kolla på det. han kom med en liten jävla bil, jag och henke tänkte hur faaan ska han få in det nagelbordet i bilen?!? Men han gav sig fan inte så vi försökte försiktigt lyfta in den i bilen.. och craaasch så gick det i 2 delar!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA... men han sa ingenting och fortsatte snällt att lyfta in det i bilen.. My god vilken tur att han ville ha det ändå.. hahaha hade varit svårt att sälja trasigt annars..
Nu kommer snart Lollo till mig... vi ska mysa för jag e ensam hemma.. Gött e de!!!
Ha en toppen härlig kväll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: