mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Söndagsledig

Kategori: Allmänt

I söndags var jag ledig hela dagen!!
Var iofs på salongen och städade och lunchade med Johanna, Patric och Henke. ( Och lilla Tova såklart)
Var så himla härligt väder i söndags så jag kunde verkligen inte hålla mig inne.. Ringde Hannah, och trots att hon hade varit ute och svirat halva natten, så lyckades jag ändå få med henne ut på en härlig promenad. Det är så gött att få komma ut och bara prata av sig med Hannah. Hon lyssnar så bra. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Var ute ganska länge och gick. Är så himla mysig här runt skatås och delsjön där vi bor. Kan knappt vänta tills det blir varmare så jag och henke bara kan ta våra cyklar och cykla till badstanden för ett kvällsdopp!!
SNART, SNART, SNART....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: