mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Bara jag

Kategori:

Har inte kunnat blogga på flera dagar, jätte konstigt?! Men nu verkar allt vara på sin plats! Igår var det kurs i Borås igen.. Vi jobbade med grunder i klippning och föna upp volym! Linda är så duktig och så himla snabb lärd! Det kommer gå grymt bra för henne i framtiden!! Den 1 december öppnar Jon sin egna salong.. Stor är den med två st inhyrda!! Hejja hejja! Jag och Camilla ska självklart vara där på invigningen och stötta henne!!

På söndag börjar en ny kurs i Borås! Så himla kul, men jag är allt annat än förberedd, har ingen motivation alls! Kan inte åka hem i helgen och fira lilla jul med familj och släkt, för jag måste hinna få allt klart! Kan inte vara oförberedd till en kurs, det funkar inte..
Så nu är det all fokus på mig och att allt ska klaffa ihop, så jag är fit for fight på sön!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: