mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Be om hjälp!!

Kategori:

Allt löser sig! På ett eller annat sätt! Varit sjukt stressad över om alla grejer ska komma i tid! Givetvis gjorde de inte det!!! Jag är på g till Borås nu, och leveransen kommer till Göteborg kl ett!! Butiken stänger tre och jag är tillbaka i Göteborg vid sex!!! HJÄLP!!

Men så kom änglarna från Semda och erbjöd sig att köra allt till Borås!!! Jag började nästan gråta så glad blev jag!!
Jag kunde ha bett om hjälp från början, så hade jag sluppit denna stress!! Men nu är allt löst och jag kan pusta ut!!!

Ikväll ät jag hembjuden till Pamela och Hanna på tacco mys och lite vin! Ska bli super mysigt att träffa dom!! Längtar!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ha det så trevligt och hälsa så gott till dom från oss i Norrahammar

    2012-11-09 | 21:09:48

Kommentera inlägget här: