mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Måndag

Kategori:

Kursen igår fick kanon bra, vi blev 3 av möjliga! Den 4:e tjejen kände sig inte riktigt bra, så hon ska gå kursen i veckan istället! Funkar lika bra det, eftersom jag ändå är på skolan!

Nu är jag på väg till salongen och ska städa innan min kund! Är väldigt trött på detta måste jag erkänna! Detta jävla städet!! Jobbigt när man jobbar så mycket i övrigt!! Men det är väl bara en period hoppas jag! Ikväll ska jag träna med syrran.. Det blir ett step pass!! Får se om den roliga kinesen är där! En kille som inte har taktkänsla för 5 öre! Och han gör övningarna ända ut till fingerspetsarna ! Dessutom smäller man till step brädan stenhårt med handen emellan åt och slänger med sitt långa hår!! Sjukt kul å se!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: