mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Tacksam

Kategori:

Ibland känns livet tungt, jobbigt och hopplöst.. Men det är då man ska tänka på allt positivt som man faktiskt har! Inte det som man inte har, eller har haft! Jag är så tacksam för alla fina vänner och min stöttande familj som finns där i alla lägen! Vad gjorde man utan dom?

Är så glad att jag åkte till Borås idag, kände inte alls för det när jag vakna.. Ville bara ligga kvar i sängen och aldrig gå upp.. Vi har haft jätte kul på skolan idag, flamsat och skojjat, men även pratat framtid.. Så mkt kul som jag har framför mig.. LA resan, utbildning, mässa, modevisning, julbord, nya lokaler, flera kurser!! Massa roliga saker.. Jag tror verkligen det var en mening med att jag och Camilla skulle träffas igen! Trivs kanon bra ihop!
Hade dock inte kunnat det om det inte var för DIG! Tack så jätte mycket för det..
Har även fått grymt snygga naglar och lärt mig massa nytt av Camilla idag! Ikväll somnar jag nog gott..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: