mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Grattis till mig

Kategori:

Hey shorty, it's my birthday!
Idag är det min födelsedag och det firar jag själv här i soffan med kaffe och mysfrukost.. Ska in till stan senare och bli bjuden på födelsedags lunch, av Lillis! Senare ikväll blir det middag och standup på Rubinen!! Har sån konstig klump i magen, som om det är något jobbigt jag ska göra idag, hoppas verkligen det går över snart.. För det är ingen vanlig dag, det är min FÖDELSEDAG!!!

Kommentarer

  • sara säger:

    Grattis Malin!

    Hoppas du får en grym födelsedag med paket och tårta:)

    Kram

    2012-10-04 | 09:54:02
    Bloggadress: http://misspinklady.blogg.se
  • Mamma säger:

    Hoppas det blev en bra födelsedag även om inte vi kunde komma och fira dig och att inte klumpen i magen ligger kvar. För man ska va glad på sin födelsedag stort grattis från mamma o pappa många kramar

    2012-10-04 | 19:31:55

Kommentera inlägget här: