mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Kontakt annonsen!

Kategori:

Sitter just nu och tittar på kontakt annonsen på tv. Tycker det är ganska roligt att titta på alla människor som söker en partner! Dock tycker jag att dom verkar lite desperata eller lite kändis kåta kanske?! Vill gärna synas och höras! Det är lite pinsamt på vissa tom! Det var en tjej som precis sa:
" Jag söker en skön dude att hänga med, som gillar spontana utekväller i Tokyo och som vill bestiga kilimanjaro!" Hahaha, hoppas hon får många mejl!

Vill också träffa mannen i mitt liv, men jag hade nog aldrig hängt ut mig så i tv?! Känner två tjejer som har varit med där och dom säger att dom får så sjukt mkt mejl från konstiga män! Hujedamig!!
Tror verkligen det finns någon för alla, finns olika sätt att hitta det på bara ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: