mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Tokig måndag

Kategori:

Äntligen har jag fått tillbaka mina nycklar.. Råkade låsa in dom i ett rum igår när jag städade salongen!! Så jag har inte kunnat komma hem! Fick sova hos gulliga Hannah inatt, så jag hade någonstans att ta vägen!! Dock har hon katt och jag är ju allergisk.. Ögonen svullna och jag nös hela tiden hahahahah.. Men var 17 jag hade ju en säng och sova i allafall..

Nu ska jag iväg och hämta lite paket på posten.. Alltid lika roligt, som att fylla år igen!! Tar kort på allt och lägger upp senare, så får ni se vad jag köpt! Ha en strålande bra dag!!

Kommentarer

  • hannah säger:

    sova hos mej varje natt bejby.. :)
    får ha lite allergitabletter liggandes här ;)

    2012-10-08 | 22:37:56

Kommentera inlägget här: