mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Man tager vad man haver

Kategori:

Herregud vilket fixar dag jag haft idag, hade jag fått bestämma så hade jag helst legat på soffan hela dagen och aldrig gått upp, men ingen blir lyckligare av det väl?!

Jag har tvättat, städat, rensat garderober, rensat förråd, pratat med banken, försökt lägga om mina lån, lagat mat, bokat in kunder, pratat med min revisor och fixat min bokföring!
Det kallar jag effektivitet!!!

Nu sitter jag och väntar på att mitt pass på gymet ska börja, insåg precis innan jag skulle gå att jag glömt min träningsväska på salongen men mina skor och min vattenflaska! Vem har dubbelt av det liksom?!? Var jätte nära att avboka passet, men sen så tog jag mina sommar tygskor och en PET flaska och rusade iväg!! Inget stoppar mig! Vem har sagt att man inte kan göra ett step pass i tygskor?!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Om bara viljan finns så löser sig det mesta. Bra jobbat, hoppas så för din skull att saker och ting ljusnar och faller på plats. Kram mamma

    2013-04-29 | 21:12:52

Kommentera inlägget här: