mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Måndag

Kategori:

Då var det måndag igen och jag har precis kommit hem efter en natt hos H. Jag var så hungrig så det kändes som jag skulle kräkas! Jag är alltid super hungrig när jag vaknar, äter alltid frukost, så ibland när det går några timmar från det att jag vaknat tills jag får äta, känns det som min mage protesterar! Jag blir illamående och det känns som jag ska kräkas? Konstigt!

Men nu så nu har jag fått i mig mat och är på benen igen! Håller på att rensa i mina förråd och slänger massa skit! Nu när man snart ska flytta igen orkar jag inte bära runt på all skit! Vissa saker flyttar man från förråd till förråd och aldrig använder..

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Flytta???? Vart???

    2013-04-29 | 12:30:18

Kommentera inlägget här: