mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Mallar

Kategori:

På dagens lektion har vi övat mallar, pilligt och lite trixigt men dom fixade det väldigt bra! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig! Väntan är jobbig, tänker på allt då! Känner mig arg och frustrerad och jag kan inte göra ett skit åt det! Med tiden blir de ju bättre iallafall, man får väl se det så!

Igår kollade jag och pappa lite bilar! Jag måste verkligen ha en snart! Vissa resor kostar 400:- turen och jag kan inte nyttja mitt månadskort på alla resor? Bara vissa tåg! Vi pratade om att jag kanske kunde leasa en bil? Tanken har aldrig slagit mig men de kanske är en bra idé?! Får kolla upp lite mera innan jag bestämmer mig för hur jag vill göra!
Hela februari är täckt av kurser så jag måste nog fixa en bil..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: