mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Surte

Kategori:

Nu e jag och syrran hemma efter en middag på stan med tjejerna! Carro, Tessan , Trine och syrran mötte upp mig efter jobbet så fickbok först till rose and crown och tog några öl innan vi begav oss till pinchos! Åh vad gott det var, servitrisen klanta sig ganska rejält så vi fick massa extra mat, dryck och efterrätt! Vi satt där i flera timmar och åt, drack och skrattade! Vi avslutade hela kvällen med ett glas på John Scotts Pub innan vi tog pendeln hem till Johanna k surte! En hel lyckad kväll.. Helt slut! Kommer sova som en kung i dessa Bolibompa lakanen, längtar tills jag känner två små knottar som lägger sig brevid! God natt!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Åh vad lyxigt för dig jag vill också vara där och få gosa med mina små favoriter.

    2013-01-13 | 07:13:15
  • Anonym säger:

    Åh vad lyxigt för dig jag vill också vara där och få gosa med mina små favoriter.

    2013-01-13 | 07:13:54

Kommentera inlägget här: