mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

No air

Kategori: Allmänt

Sitter på bussen på väg hem efter en mycket lyckad middag på El Corazon med Cubus! Var jätte kul att träffa allihopa!
I mina öron strömmar musiken och just nu lyssnar jag på "no air" och då längtar jag så efter min Lillis!
Minns när jag var och hälsade på henne i Sthlm och vi var ute! Precis innan dom skulle stänga spelades massa lugn musik och alla kärlekspar stod tätt och dansade med varann!
Då började denna låten spelas och Lillis bjöd upp till dans, och vi sjöng så högt att taket nästan skulle lyfta, kändes början som vi var med i en musik video!
Tänker på henne varje gång jag hör den låten, när vi stog där på dansgolvet tätt intill varandra och sjöng- kärlek❤❤❤

Kommentarer

  • Lilla säger:

    Jag minns det lika väl som du! Längtar ihjäl mig tills jag flyttar hem och kan sitta på balkongen med dig och snacka skit som vi alltid gjorde förr! Pusssss <3

    2013-07-09 | 22:45:00

Kommentera inlägget här: