mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Aaaarrrggghh

Kategori:

Gårdagen var verkligen en härlig dag, hade jätte trevligt med mina gulliga tjejer på skolan! Skrattade och larvade oss! Precis som det ska vara!
Tog sedan bussen tillbaka till Göteborg och hem till kärleken som hade lagat middag <3
Låg i soffan och höll om varandra, pratade och jag kände sånt lyckorus genom hela kroppen, men när mina förhoppningar gick i kras, slutade kvällen med en skit dålig nattsömn och världens huvudvärk på morgonen! Kände jag verkligen behövde luft, så jag gick tidigt från Henke!
Kom på mitt i promenaden hem att jag glömt köpa tvättmedel och sköljmedel eftersom jag skulle tvätta, så det var bara att vända mot tempo och köpa!! Inte nog med att det väger och är kalas tungt, så hade jag dessutom 3 jätte tunga böcker från skolan med mig hem..
Äsch, jag ser det som träning tänkte jag, det är ju inte så långt hem.. Till påsjäveln gick sönder!!! Så jag fick bära allt i famnen!!
JAG HATAR DET HÄR....

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Va vad har hänt nu då? Fattar ingenting? Försöker ringa men du svarar ju inte.

    2013-06-06 | 22:00:41

Kommentera inlägget här: