mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Jippie

Kategori: Allmänt

Flytten börjar sakta men säkert falla på plats och i helgen kommer mamma och pappa och hjälper oss och fixa massa saker i lägenheten!

Var i gamla lägenheten igår och städade ur och packade ihop de sista sakerna så det är inte alls mycket kvar där nu, så skönt! Dansade runt med dammsugarn till Jessie J när jag insåg att jag kommer få se henne i oktober! Herregud vad glad jag blev!! Jag och Henke åker till England och kollar på henne live!! Självklart ska vi se en wolves match också!! Längtar, hon är så jäkla ball tycker jag., älskar hennes låt "laser light"..

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jasså, jasså är det så mycket som VI ska göra? Skojar bara hjälper gärna er med det som vi kan. Kul med en Englandsresa att se fram emot. Nu ses vi snart längtar så att få träffa er och se er nya lägenhet kram mamma

    2013-06-25 | 23:16:44

Kommentera inlägget här: