mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Tjejmys deluxe

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet mötte jag upp trineboch så gick vi och tog en glass i "solen" som egentligen inte fanns men vi låtsades att den gjorde det! Satt och väntade på Carro och Johanna som var på ingång mot stan! Hade bestämt att vi egentligen skulle ta en fika, men Trine ville så gärna gå till Athena och äta så då gjorde vi det allihop! Var där i tisdags med, men det är så gott och billigt så jag säger inte emot!! Var jättemysig och bara sitta och skratta och prata om allt och ingenting! Blev inte så länge dock för jag skulle möta upp Emmy som ska flytta in i min lägenhet! Tråkigt nog så dök hon aldrig upp?! Jätte konstigt..
Typiskt mig att tro att det hänt henne något med, tycker det är så konstigt att hon inte hört av sig något alls?! Hoppas verkligen inte det hänt henne något och att hon ringer snart?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: