mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Frisk och tillbaka

Kategori:

Nu känner jag mig helt återställd från sjukperioden! Hoppade träningen även idag, så jag inte blir sjuk igen!!!

Igår var det kick off på Cubus, har byggt om hela butiken så vi har nyöppning idag! Vi hade möte om framtiden, lärde oss mer om mer försäljning och framför allt pratade en livscoach om självkänsla! Allt handlar om hur du själv mår, och vad du har för inställning till saker! Så himla nyttigt det var att lyssna på henne och göra dessa övningar! Kommer ta med mig varje ord hon sagt!
Senare på kvällen var det middag, skumpa, vin och öl! Cubus bjöd på italiensk buffé och höll mycket fina tal! Fick även en skjorta i present! Så himla snälla och gulliga! Blev en kanon lyckad dag och jag kände mig riktigt lycklig som får jobba i ett så bra företag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: