mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Sol

Kategori:

Åh nu kikar solen fram lite mellan molnen! Så skönt, igår var ju skit tråkigt väder! Jag syrran och barnen hade en redig slappar dag! Skönt å ha det ibland! Nu är jag på väg till salongen för en kort liten arbetsdag! Ylva från Cubus kommer hit och ska få fina naglar!

Igår gjorde jag något som jag inte gjort på väldigt länge! Ställde mig på vågen!
-8 kilo sen jag slutade på VV! Blev så glad! Egentligen spelar inte siffrorna på vågen så stor roll för mig, bara man mår bra och att det känns skillnad! Men måste erkänna att det var väldigt kul att se resultatet! Hejja hejja!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad duktig du är. Röra sig, träna äta och må bra det ger resultat. Bra jobbat kram mamma

    2013-05-09 | 19:06:22

Kommentera inlägget här: