mmadsen

Hårstylist - Makeupartist - Nagelterapeut

Vilken kväll

Kategori:

Idag efter jobbet åkte jag, syrran och barnen till en jätte stor skateboard ramp som ligger precis vid bergakungen! Åh vad roligt det var! Barnen var jätte duktiga. Joel ramlade hela tiden, men var ändå väldigt stolt över alla "trix" han gjorde! Han tyckte själv att han var så duktig så att han sa "hallå, nästa gång kommer jag inte ens behöva skydd"..
Öhh jo lilla söta Joel, det behöver du!

Det var fullt med stora grabbar som var vid rampen! Vi diskuterade lite varför dom sa som dom sa?!? Typ "I'm black", "yes, I'm black", "mammas f***a", "mother fucker"... Ja listan kan göras lång!
Noah bara skrek till oss att DOM SA FAAAAN!!!
Kanske är det lite tuffare att svära när man åker skateboard?! Vad tror ni?!
På vägen hem somnade båda barnen direkt, med hjälm och skydd och allt på sig! Mina ögonstenar!

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Mormors favoriter. Åh vad jag önskar att jag hade kunnat vara med. Puss o kram till alla mina godingar stora som små, älskar er.

    2013-05-07 | 22:14:03

Kommentera inlägget här: